Lumo Tältä sivulta löydät Lumon asukkaille suunnatut asiointikanavat ja asiakaspalvelun ajankohtaiset tiedot Etusivu Asiakaspalvelu Lumo Asiointi Tervetuloa hoitamaan lisäavainten tilaukset kätevästi meidän kauttamme. Avaintilausten tekeminen onnistuu ainoastaan kirjallisesti lomakkeen avulla. Löydät lomakkeen oikealta sähköisten asiointikanavien alta. Huomioithan, että huoltopyynnöt sekä saunavuorojen ja autopaikkojen varaukset tehdään My Lumon kautta, joten näitä aiheita koskevat linkit vievät sinut suoraan My Lumo -palveluun. Asiakaspalvelupiste Asiakaspalvelupisteellä voit noutaa ja palauttaa asunnon avaimet. Autopaikkasopimuksen alkaessa voit noutaa asiakaspalvelupisteeltä mahdolliset autopaikkaan kuuluvat avaimet ja luvat. Mäntyviita 2, 02110 Espoo, sisäänkäynti MenninkäisentieltäAvoinna ma-pe klo 8–16 Asiakaspalvelupiste on avoinna aina kuun viimeisenä päivänä sekä kolmena ensimmäisenä päivänä klo 8–18. Puhelinpalvelu Puhelinpalvelu 8–16 ja päivystys 24/7:020 750 5480 Sähköiset asiointikanavat Huoltopyyntö Saunavuorot Autopaikat Tilaa lisäavaimia Lumon vastuunjakotaulukko Löydät huolto- ja kunnossapitovastuut eri tilanteisiin vastuunjakotaulukosta. Jos huomaat kodissasi vikoja tai puutteita, jotka vahingoittavat asuntoa tai talon rakenteita, ilmoita niistä viipymättä huoltoyhtiöön. Vastuunjakotaulukko