Lumo

Tältä sivulta löydät Lumon asukkaille suunnatut asiointikanavat ja
asiakaspalvelun ajankohtaiset tiedot

Asiointi

Tervetuloa hoitamaan lisäavainten tilaukset kätevästi meidän kauttamme. Avaintilausten tekeminen onnistuu ainoastaan kirjallisesti lomakkeen avulla. Löydät lomakkeen oikealta sähköisten asiointikanavien alta.

Huomioithan, että huoltopyynnöt sekä saunavuorojen ja autopaikkojen varaukset tehdään My Lumon kautta, joten näitä aiheita koskevat linkit vievät sinut suoraan My Lumo -palveluun.

Asiakaspalvelupiste

Asiakaspalvelupisteellä voit noutaa ja palauttaa asunnon avaimet. Autopaikkasopimuksen alkaessa voit noutaa asiakaspalvelupisteeltä mahdolliset autopaikkaan kuuluvat avaimet ja luvat.

Mäntyviita 2, 02110 Espoo, sisäänkäynti Menninkäisentieltä
Avoinna ma-pe klo 8–16

Asiakaspalvelupiste on avoinna aina kuun viimeisenä päivänä sekä kolmena ensimmäisenä päivänä klo 8–18.

Puhelinpalvelu

Puhelinpalvelu 8–16 ja päivystys 24/7:
020 750 5480


Lumon vastuunjakotaulukko

Löydät huolto- ja kunnossapitovastuut eri tilanteisiin vastuunjakotaulukosta. Jos huomaat kodissasi vikoja tai puutteita, jotka vahingoittavat asuntoa tai talon rakenteita, ilmoita niistä viipymättä huoltoyhtiöön.

2024 © Tapiolan Lämpö Oy

Y-tunnus: 0194085-4

Tietosuoja